Selasa, 20 Januari 2009

ralat....aduhai

assalamualaikum, bertemu lagi dalam blog saya, em kali ni saya akan menyampaikan sedikit coretan mengenai ralat yang berlaku semasa saya bersama tiga lagi rakan saya ke tempat destinasi perkhemahan yang akan kami lakukan untuk 1st camp ini, ape yang mengecewakan kami adalah setibannya kami sampai di lokasi kami tidak di benarkan masuk ke tapak perkemahan, mereka tidak membenarkan kami melawat tapak perkemahan kerana atas sebab2 tertentu yang mereka berikan kepada kami, apa yang kami kecewakan adalah bukan sebab kami tidak dibenarkan untuk melawat ke tapak prkhemahan tetepi yang mengecewakan adalah layanan yang pihak mereka berikan kpd kami tidak begitu memuaskan tetapi kekecewaan kami tidak berpanjangan, dan kami berangapan ini adalah satu cabaran yang perlu kami tempuhi untuk menjayakan aktiviti outdor pertama kami. saya harapkan keralatan ini akan dapat di baiki dan di perbetulkan, sebelum saya berundur saya ingin memohon kemaafan kepada semua sekiranya coretan saya menyingong sesiapa, sekali lagi saya memohon maaf , akhir kata assalamualaikum, jumpa lagi...

Tiada ulasan: